Hoe werkt het retourproces
Retour aanmelden via onze klantenservice
- Bel of e-mail onze klantenservice en meld het probleem met je product.
- Vermeld altijd het ordernummer en het betreffende product, houd deze bij de hand als je ons belt.
- Onze klantenservice voorziet je van de gewenste informatie en maakt een RMA / Retour voor je aan.
- Je ontvangt een bevestiging van de aanvraag in je e-mail.
E-mailbevestiging niet ontvangen? Controleer dan ook de spambox of ongewenste e-mail map.
Retour opsturen
- Verpak het te retourneren product goed in een stevige doos. Als verzender ben je namelijk verantwoordelijk voor het pakketje en de inhoud.
- Verzend het pakket via een postkantoor of verzendpunt bij jou in de buurt.
- Kies altijd voor pakketpost met track en trace code. Zo kan je de zending goed in de gaten houden en is je pakket verzekerd.
- Je mag de track en trace code ook aan ons doorgeven, zodat ook wij weten dat het pakketje naar ons is verstuurd.
Let op: Verstuur binnen 14 dagen na aankoop je product retour. Na de bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren.
Zodra wij je pakket binnen hebben, ontvang je hiervan een ontvangstbevestiging per e-mail. Onze reparatie afdeling beoordeelt het product en kijkt of het defect in aanmerking komt voor garantie afhandeling.